Arla udnævner 225 madambassadører

Nu får de sidste af Arlas 225 madambassadører deres nye titel. De skal inspirere til sunde fødevarer.

Kæderne øger markedsføring af spiritus

Der er blevet længere mellem billeder af dyremad og personlig pleje i kædernes tilbudsaviser

Test afslører visne blade i oregano

Test fra Forbrugerrådet Tænk afslører visne blade i fire af ti oregano-produkter

Frikommune til små fødevareproducenter

Lejre Kommune vil være Danmarks første frikommune på fødevareområdet.

Øko-abonnement vinder frem i Føtex

Føtex melder om stigende interesse for abonnementsordningen Øko+. Dansk Supermarked afviser ikke at rulle ordningen ud til andre kæder på sigt

Omdiskuteret kampagne sætter skub i Coops øko-salg

Trods kritiske røster har de første 11 dage af Øktober-kampagnen hævet Coops økosalg med 24 pct.

Defco får igen røde tal på bundlinjen

Den århusianske pålægs- og charcuterivirksomhed har iværksat initiativer til at skabe bedre resultater.

Lokale øko-varer skal tiltrække nye kunder

SuperBrugsen i Assens promoverer i samarbejde Økologisk Landsforening egnens lokale avlere

Danske bryggerier kan vokse globalt

På bare 18 år er antallet af bryggerier vokset fra 18 til 140 virksomheder.

På indkøbsrejse via tilbudsaviser

Tilbudsdata giver kæderne mulighed for at hente inspiration om nye varer og leverandører fra 14 europæiske lande

Mere nyt fra dhblad