Ophavsrettigheder: Anne Black vinder over Ronald og Salling Group

Ugens kommentar af Ellen Breddam, varemærkechef, Plougmann Vingtoft

Øget fokus på alternative fødevarer og ingredienser

Ugens kommentar af Christian Vinding Thomsen, partner i Bech-Bruun

Sammen om bedre klima

Ugens kommentar af Lasse Bolander, formand for Coop

Flere kødfrie dage? Ikke uden hjælp

Ugens kommentar, Judith Kyst, direktør i Madkulturen

En fælles vision om bæredygtighed

Ugens kommentar, Niels Jensen, adm. direktør Mærkevareleverandørerne

Mere pant – mål og midler!

Ugens kommentar af Mogens Werge, CSR-ansvarlig, Dagrofa

Mærkevarer og online-bestillinger i fremtidens supermarked

Ugens kommentar, Flemming Birch, Birch & Birch

Det mindst omtalte er måske det vigtigste valg

Ugens kommentar, John Wagner, adm. direktør, De Samvirkende Købmænd

Snacking trender – er det blevet dagens fjerde måltid?

Ugens kommentar, Nina Preus, forbrugersociolog, Landbrug & Fødevarer

Nielsen: Pris er ikke det vigtigste i fødevarebranchen

Kommentar af Rasmus H. Sarauw-Nielsen, Nordic Leader, Nielsen

Mere nyt