Bliver Bilka i Randers den sidste af sin art?

Investeringer, e-handel og Salling Groups monopol på hypermarkeder holder Bilka kørende - indtil videre

Dansk Supermarked indfører sporbarhed på tun

Som en del af koncernens CSR-politik kan kunderne via nettet finde ud af, hvilken fisker der har fanget tunen i Dansk Supermarkeds egne mærker

Eks-marketingchef i Bilka: Om fem år betaler forbrugerne for tilbudsavisen

Efter fire år forlod Alice Monberg Bilka i 2018. Nu vil hun med en debatbog provokere hele marketingbranchen til at skabe indhold og glemme personaliseringen

Detailkæmper i kapløb for at overtage Fætter BR

Både Salling Group og Coop Danmark har set sig lune på at købe resterne af Top-Toys forretning efter konkursen, skriver flere medier

Supermarkeder råber forgæves efter kvalificeret arbejdskraft

Skoleelever og studerende på deltid har ikke de kompetencer, som branchen forgæves efterspørger til bl.a. produktionsafdelinger

Arla gør sig klar til voksende e-handel

Arlas koncerndirektør Peder Tuborgh vil udforske nye salgskanaler og skabe vækst på digitale platforme

Bilka vil score kunder og medarbejdere på et godt arbejdsmiljø

Dansk Supermarkeds hypermarkedskæde er blevet certificeret efter et internationalt arbejdsmiljøsystem. Målet er top fem blandt branchens bedste

7-Eleven sigter efter 60 nye butikker

Større fokus på et lille deli-format kan for alvor accelererer 7-Elevens nyåbninger de kommende år

Coop investerer 273 millioner i at nå energimål

Inden året er omme, er alle Coops kæder energicertificeret. I første omgang vil koncernen reducere energiregningen med 55 mio. kr.

Coops formand: Slægtsgården er i bedre gænge

Lasse Bolander mener, Coop er i en bedre forfatning, end da han selv blev FDB-formand i 2008

Mere nyt