Danskerne handler langt flere f√łdevarer over nettet

Danskerne e-shoppede sidste √•r for 101 mia. kr. og st√łrst v√¶kst opleves indenfor "dagligvarer, mad, og drikke"

Nordiske brands med modet til at se mod √łst har meget...

Debatindlæg af David Lloyd, Managing Director, UK, Ireland & Nordics i Alibaba Group

Onlinegiganter dominerer asiatisk detailscene

Kinesiske Alibaba er Asiens st√łrste detailvirksomhed p√• en ny top 100-liste med en samlet oms√¶tning over 2.000 mia. kr. Men traditionel handel fylder stadig meget

Nemlig.com udvider med nonfood

Nemlig.com udvider sortimentet til ogs√• at g√¶lde nonfood fra store m√¶rkevareleverand√łrer

Coop er den mest populære danske netbutik

Den tyske modeportal er for tredje gang den netbutik, danskerne handler mest på

Sådan er netbutikken Shobr opbygget

Leverand√łrerne udv√¶lger og priss√¶tter selv de varer, de vil s√¶lge online

Hver tredje brugs har forladt samarbejdet med Osuma

Overskud er lige nu vigtigere for netsupermarkedet end vækst på omsætningen

Ny vinklub l√łber med e-handelspris

Coops nye medlemsapp henter publikumsprisen.

Irma klar til at kapre kunder i hele Danmark

Irma udvider sin online forretning, og fra denne uge kan alle danske byer, undtagen √łer, der ikke er bro...

Nemlig.com udvider dækningsområdet med 800.000 borgere

Onlinesupermarkedet lancerer sin st√łrste geografiske ekspansion og kan fremover komme ud til fire af fem husstande

Mere nyt