Forbrugere: Danske netbutikker er for dyre i fragt

Knap halvdelen af de danske netkunder vælger en udenlandsk netbutik, fordi fragten er billigere

Teknologi-spring transformerer handlen

En storstilet international detailkonference i København tegner et billede af en branche, hvor ny teknologi slår igennem hurtigere end nogensinde

Netbutikker får kunstig intelligens

Brugen af data bliver afgørende for at få succes online, forudser Lars Kejser fra Episerver

Shoptalk Europe: Forstå nu kunderne, siger Alibaba

Hos onlinegiganten Alibaba kan forbrugerne købe ind både på nettet og i fysiske butikker.

Shoptalk Europe: Amazon samarbejder med selvstændige butikker

Onlinegiganten Amazon indgår samarbejde med selvstændige butikker i de store byer.

Onlinesalg giver mange valgmuligheder

Trods en beskeden markedsandel er der stor lyst til at eksperimentere med fremtiden i danske net-supermarkeder

ICA sparker en digital storsatsning i gang

Den svenske dagligvaregigant ICA vil skabe salgskanaler og værktøjer, der skal øge omfanget af koncernens digitale tilbud - og opfriske et digitalt image

Få køber varer over mobilen

Det er kun en lille procentdel af de danske forbrugere, der køber varer over mobilen, viser ny undersøgelse

Danske Vigo blev verdenskendt

Orgasnisationen for verdens førende topledere, World Economic Forum, har spottet den danske deleøkonomiske løsning til onlinehandel

Shoptalk Europe: Tesco har vinderformlen klar

Ifølge Tesco kræver kunderne friske varer, et stort udvalg, skarpe priser og hurtig levering.

Mere nyt fra dhblad