Aldi banker kapitaltilførslen op på 3 mia. kr. på syv år

Aldi Nord har netop tilført Aldi Danmark ekstra 300 mio. kr. i ny kapitalindsprøjtning

Aldi og Lidl siger nej til valgkamp foran butikken

Stort set alle dagligvarekæder byder politikere velkommen, så længe eventen ikke generer kunderne foran butikken

Salling Group hænger stadig på otte tomme Kiwi-butikker

Kiwi-kæden lukkede i foråret 2017. Et par måneder senere overtog Salling Group to tredjedele af lejemålene. Koncernen har udnyttet godt halvdelen

74-årig forretningsmodel – og stadig en succes

Debatindlæg af Bruno Christensen, Detailhandels Promotion

Salget af cigaretter faldt med 14 pct. i 2018

I en ny analyse fra Skatteministeriet hedder det, at en prisstigning på ca. 25 kr. eller mere vil sende rygerne over grænsen

Aldi i reklameoffensiv på tv

For første gang udruller discountkæden en tv-kampagne i Danmark

Lidl har den hårdeste grænse for sprøjtemidler

Kravene til grænsen for sprøjtemidler i frugt og grønt er skrappere end loven i Lidl, Aldi og Coop

To dagligvareaktører på hver sin mission

Mens Coops formål hviler på skuldrene af 153 års andelshistorie, forsøger Aldi at ændre forbrugernes opfattelse af discountkæden

Brandekspert stikker til kædernes formål

Brands vil spille en mere relevant rolle i forbrugernes liv. Forbrugerne kender ikke dagligvarekædernes formål, lyder kritikken fra reklamebureau-direktør

Coop er den mest bæredygtige virksomhed i Danmark

Coop-koncernen ligger helt i top skarp forfulgt af Rema 1000. Også SuperBrugsen og Irma presser sig ind i top 10 over de mest bæredygtige virksomheder herhjemme

Mere nyt