Coop vil øge private label-salg med trecifret millionbeløb

I en ny kampagne er der særligt fokus på det lidt anonyme Coop-mærke

Rema 1000’s Vigo fylder år med en kvart million brugere

Tre år efter lanceringen af Vigo kan Rema 1000 notere 250.000 aktive brugere. ”En næsten overvældende succes,” lyder det

Coop sætter salget af måltidskasser på pause

En afmatning har fået Coop til at indstille salget af måltidskasser og gentænke konceptet. Lavere vækstrater præger salget af måltidskasser

Forbrugerne vil købe mere ansvarligt

En ny undersøgelse viser, at danske forbrugere gerne vil købe ansvarligt, men at det er vanskeligt at spotte ansvarligt producerede varer

Britisk dagligvaregigant skifter topchef til sommer

Sainsbury's Mike Coupe forlader topchef-posten efter seks år. Hans afløser er fundet internt i virksomheden

Madspildspioner kåret til Årets Europæer 2020

Det er magasinet Reader's Digest, der kårer formand og stifter af forbrugerbevægelsen Stop Spild Af Mad Selina Juul til den internationale pris
Rema åbner ny butik i Auning

Rema 1000 er igen Danmarks bedst omtalte brand

For tredje år i træk ligger discountkæden i top på YouGov BrandIndex’ liste over varemærker, der har fået bedst omtale. Lidl er nummer ni

Spar har næsten 40 pct. af dagligvarehandlen på Kanarie-ø

Familien Barreto er i fuld gang med at modernisere sine 27 Spar-butikker på La Palma. Familien sælger årligt for en lille halv mia. kr. til lokale og turister

Lidl, Salling Group og Coop vinder international private label-priser

Lidl Danmark var med i finalen i ikke færre end fem kategorier. Også Salling Group og Coop havde finalepladser

Kvickly og SuperBrugsen slår deres tilbudsaviser sammen

Få timer efter at Føtex har meldt en reduktion af kædens tilbudsavis ud, kommer Coop på banen med en sammenlægning af to aviser

Mere nyt