Nye samlemærker giver rabat på oplevelser

Dagrofas nyeste tiltag i samlemærkegenren er en kampagne, der giver rabat på forlystelser for alle aldre

Too Good To Go åbner egen butik

Madspildskonceptet Too Good To Go åbner nu sin første fysiske butik med overskudsvarer fra grossister

Opfordring til forbrugerne fra Coop-topchef: Tjek lige priserne

Føtex er ikke alene om at sætte priserne ned. Det sker hele tiden og i alle kæder, siger Peter Høgsted og snakker om ”dubiøse prisbudskaber”
Salling Group Netto Loyalty Group

Manglende service trækker Salling Group i bund i brancheindeks

Føtex, Netto og Bilka ligger alle under middel i Loyalty Groups nye loyalitetsundersøgelse

Netto angriber SuperBrugsens øko-priser

Netto bruger lavere øko-priser til at sparke til SuperBrugsen i ny annoncekampagne

Ny FDIH-analyse: Online dagligvarehandel vokser med 12 pct.

2018 bød endnu en gang på høje vækstrater for nethandel, viser dugfrisk analyse fra FDIH. Dagligvarehandel tager nyt tigerspring, men udnytter fortsat ikke sit potentiale

Rema tager teten i piskefløde-priskrig

En halv liter piskefløde til en femmer i Rema 1000 er foreløbig julens billigste - fulgt af Min Købmand (Opdateret 10.00)  

Nye tal vender op og ned på væksten i dagligvarebranchen

Discountbutikker vækster mere end supermarkeder, og de store varehuse klarer sig langt bedre end tidligere vurderet, viser nye reviderede detailsalgstal

Føtex får nye farver og flere færdigretter

Føtex-kæden præsenterer i Vejle sit seneste koncept. Varehuset har efter ombygningen fået flere kunder, der køber mere

Superland har succes i det nordjyske

Det grønne SuperBest-logo er væk, og på facaden er nu et nyt rødt og blåt med navnet HT Superland....

Mere nyt