Stor vækst i salget af økologisk øl

Alene i 2017 er salget af økologisk øl vokset med 26 pct., og potentialet er meget større

Marlboro-ejer åbner røgfri flagskibsbutik i København

Nye vinde blæser for tobak, og det er ikke gået Philip Morris' næse forbi. Tobakskæmpen åbner torsdag sin egen butik med røgfri Iqos-produkter

Kvickly bygges om for 15 millioner kroner

Kvickly på Farum Bytov skal renoveres fra top til tå. Forretningen skal indrettes mere kundevenligt og efter tidens trends,...

Fødevaredag skal inspirere dagligvarehandlen

Landbrug og Fødevarer inviterer detailhandlen til inspirationsdag om fremtidens måltid, og om hvordan butikken kan påvirke sine kunder
netto discount hyppigere indkøb styrker discount

Danskernes hyppige indkøb gavner discount

Discountbutikkerne passer som fod i hose til de fremherskende indkøbsmønstre her i landet. Kunderne vil have noget for pengene

Ny madtænketank skal gentænke vores madvaner

Det hjemmelavede aftenmåltid er i krise. Derfor nedsætter Madkulturen en tænketank med kokke, bloggere og repræsentanter fra landbrug og detailhandel

Hver tredje dansker køber laktosefri produkter

I Sverige vælger næsten syv ud af ti forbrugere produkter uden mælkesukkeret, viser en analyse fra AIMCreate

Shoptalk Europe: Tesco har vinderformlen klar

Ifølge Tesco kræver kunderne friske varer, et stort udvalg, skarpe priser og hurtig levering.

Fuldkornspartnerskabet hædret i EU

Det sundhedsfremmende samarbejde er blevet hædret af EU Kommissionen

Forbrugere frygter for betalingssikkerhed ved onlinehandel

Knap tre ud af fire europæiske webshops mener, at betalingssikkerhed er en vigtig faktor for at få kunder til at handle på nettet

Mere nyt