Thisted Bryghus s√łger 25 √łl-testere

Bryggeriet vil gerne f√• √łllet bed√łmt af almindelige forbrugere, f√łr man sender nye √łl p√• markedet

Hver fjerde k√łber f√¶rdigretter i supermarkedet

Kun hver anden dansker laver aftensmad fra bunden n√¶sten hver dag. Hver fjerde k√łber en tilberedt ret og spiser den hjemme cirka en gang om m√•neden

Hver fjerde siger nej til forbrugerprofiler

Folketinget skal om kort tid tage stilling til, om kæderne må danne forbrugerprofiler via et kombineret loyalitets- og betalingskort

Knap hver tredje k√łber sit t√łj i supermarkedet

Bekvemmelighed er en afg√łrende faktor, n√•r danske forbrugere k√łber nonfood

Danskerne: Maden skal være frisk og lækker på en servicestation

Det vigtigste for flere end seks ud af syv, der k√łber mad p√• servicestation, er kvaliteten.

Hver sjette vil boykotte butik med Ramadan-tilbud

Fire ud af ti mener, at det ikke h√łrer til i danske butikker at fejre den muslimske h√łjtid

Seks ud af ti vil undgå varer med klimaafgift

Etisk R√•d anbefaler milj√łafgift p√• oksek√łd. Fire ud af ti lader sig ikke p√•virke af en afgift.

√Čn ud af tre danskere spiser mere kylling

Is√¶r okse- og svinek√łd bliver valgt fra, og 27 pct. af danskerne spiser mindre k√łd, end de gjorde for et √•r siden

De unge snakker på de sociale medier

Markedsunders√łgelser af unge mellem 13 og 25 √•r fungerer bedst via de sociale medier. De unge kommunikerer p√• Facebook, Snapchat,...

Kundepanelet m√łder de unge p√• Facebook

Markedsunders√łgelser af unge mellem 13 og 25 √•r fungerer bedst via de sociale medier. Vil man finde ud af, hvilke...

Mere nyt