Eks-marketingchef i Bilka: Om fem år betaler forbrugerne for tilbudsavisen

Efter fire år forlod Alice Monberg Bilka i 2018. Nu vil hun med en debatbog provokere hele marketingbranchen til at skabe indhold og glemme personaliseringen

Marketingekspert: Kreativ markedsføring kan sætte gang i forbruget

Virksomheder skal gøre it-sikkerhed og markedsføring til en del af CSR-politikken og påtage sig en public service-forpligtelse, mener Alice Monberg

Tilbudsanalytiker: Tilbudsavisen ændrer sig meget det kommende år

Ifølge Claus Nykjær fra eTilbudsavis begynder kæderne endelig at tage de digitale muligheder til sig

Ny madtænketank skal gentænke vores madvaner

Det hjemmelavede aftenmåltid er i krise. Derfor nedsætter Madkulturen en tænketank med kokke, bloggere og repræsentanter fra landbrug og detailhandel

Coop satser på flere lokale varer gennem markedspladsen Råhandel

Et nyt samarbejde med online markedspladsen Råhandel skal øge udbuddet af lokalproducerede varer i Coops butikker

Field’s kåret som det mest veldrevne shoppingcenter

Det købehavnske shoppingcenter har hævet besøgstallet med 170.000 på et enkelt år

Danske kaffebrands møder øget udenlandsk konkurrence

Nu introducerer Merrild Lavazza Danmark det største franske kaffebrands til kaffelystne danskere

Nærbutikskæde runder milepæl

Det seneste år har budt på konstant fremgang for Nærkøb, der nu har rundet 300 butikker

Sådan får du i virkeligheden kunder i julebutikken

Både den fysiske og digitale detailhandel har travlt med at fortælle, hvor mange kunder der kommer til jul – men hvad vil forbrugerne helst?

Over halvdelen af danskerne spiser frokosten derhjemme

Selv om food-to-go løsningerne bliver flere, er det stadigvæk 57 pct,. som spiser deres frokost hjemme

Mere nyt