Fremtidens forbruger – og fremtidens Coop

Kommentar af Bruno Christensen, Detailhandels Promotion
Irma Convienience på Østerbro en del af Irmas nye urbane strategi

Irma sætter fart på den urbane strategi

Omfattende moderniseringer skal løfte Irmas kundestrøm og indtjening

Fakta lukker 47 tabsgivende butikker

Inden pinse har Coops discountkæde lukket flere end hver niende butik, og så skal der investeres hårdt i de resterende 359

Coops testsupermarked skruer op for madløsninger

SuperBrugsen Trekroner er blevet testbutik for Coops nye supermarkedskoncept, der har øget fokus på madløsninger. Samtidig testes nyt kædenavn

Lagkagehuset flytter fast ind i brugsen i Gråsten

Lagkagehuset flytter ind i SuperBrugsen i Gråsten, der lukker sit eget bageri på grund af konkurrence fra discountbutikkernes brødsalg....

Forbrugere dømmer butikkerne hårdt

Dagligvarebutikkerne er hverken innovative eller inspirerende, og servicen er for dårlig, viser en spørgeanalyse

Nyt udtryk i nye Netto-butikker

Netto har foreløbigt sat adresse på 32 nye Netto-butikker, som alle åbner med en markant anderledes indretning
Spar Teglholmen specialiteter

Specialiteter skal give wauv-effekt i ny københavner-Spar

Kunderne skal kunne finde alt til både hverdag og weekend. 50 små leverandører skal gøre Spars nye testlaboratorium til en helt speciel oplevelse

Lidl slutter året af med butiksåbninger

Den tyske kæde åbnede i sidste uge butik nummer 116, og i morgen slår kæden dørene op til en ny butik i Hillerød

Vangsgaard bliver til BrandFactory

Nordens førende leverandør inden for visuel kommunikation skifter i dag navn i Danmark.

Mere nyt