Øko-Irma er populær blandt de unge

Ni ud af ti kr., der lægges i kassen i Irma på Østerbrogade i København, er betaling for økologiske varer

Oplevelser skal konkurrere med nethandel

Selv om nettet endnu ikke er en stor konkurrent inden for fødevarer, vil Magasin adskille sig fra nonfood onlinehandel ved at tilbyde et helt nyt fødevaremarked

Brugsen lever af nærhed til kunderne

I 2019 har brugsen i landsbyen Nr. Jernløse på Vestsjælland eksisteret i 150 år. Det nye koncept for Dagli'Brugsen skal fremtidssikre den lokale butik

Gæster valfarter til stormagasinets top

Mere end en million mennesker har på de seneste otte måneder besøgt Salling Rooftop for at opleve storbyen fra oven

Kinesisk e-handelsgigant bag 1000 nye butikker – hver dag

Etablering af en million convenience-butikker på fem år. Det er målet for JD.com, og franchise er midlet

Forbrugerne finder også inspiration i online-supermarkedet

Kun hver fjerde dansker har købt mad og dagligvarer på nettet inden for det de seneste seks måneder

Købmandspar: Vores Spar-erfaring er uvurderlig i den nye butik

Efter 16 år i Spar i Hoptrup overtog Lone og Morten Lang i september en tidligere Kiwi-butik. Begge butikker har stigende omsætning

Fakta lukker 47 tabsgivende butikker

Inden pinse har Coops discountkæde lukket flere end hver niende butik, og så skal der investeres hårdt i de resterende 359

Ok Plus introducerer nyt kaffekoncept

De 57 stationer, der ikke i dag har Baresso Go, skal have et nyt økologisk kaffekoncept

Lidl vil ind i kampen om netkunderne

Inden tre år har Lidl Danmark en webshop, der dog ikke i første omgang har fuldt sortiment

Mere nyt fra dhblad