Coop-topchef retter fokus på vækst i eksisterende butikker

Like-for-like v√¶kst i eksisterende butikker bliver et pejlem√¶rke for, om Coop form√•r at skabe h√łjere kundetilfredshed. Nye kommercielle direkt√łrer i k√¶derne f√•r ansvaret for kundem√łdet

Gigant-rokade i Coop efterlader flere huller

Se den fulde liste over udskiftningerne i Coops top. Flere profiler forlader koncernen

Normal vil åbne op mod 50 butikker i Danmark

Normal lander et overskud p√• 190 mio. kr. f√łr skat. Det h√łjeste nogensinde. Oms√¶tningen stiger med over 20 pct.

Kontanter er langt fra fortid i dagligvarebutikkerne

I oktober udgjorde kontanter 20 pct. af Coops omsætning mod 27 pct. i ugen op til corona. I specialdetailhandlen er kontantandelen nu blot nede på ca. 10 pct.

Undes√łgelse: Teknologi skal v√¶re brugervenlig og have et form√•l

Hver tredje forbruger v√¶lger butik ud fra, hvor meget teknologien betyder for indk√łbsoplevelsen, viser Adyen Retail Barometer 2020

Bilka holder d√łgn√•bent til Black Friday

Salling Groups hypermarkedsk√¶de holder ekstra langt √•bent for at sprede handlen. Vagter og automatiske kundeopt√¶llere skal s√łrge for sikkerheden

I Gives 7-Eleven er der hygge til kaffen

Stefan Melchiorsen har √Örets Servicebutik blandt 7-Elevens Shell-stationer. Service er for ham blandt andet at kende kundernes behov og at sludre med dem

Myndigheder tjekker håndsprit ved indgangen

Med ca. 8500 kontroller om m√•neden vil F√łdevarestyrelsen, Sikkerhedsstyrelsen og Arbejdstilsynet kontrollere, at corona-regler bliver overholdt p√• spisesteder og i dagligvarebutikker

To ud af tre kiosker f√•r b√łde for sliksvindel ved kontrol

Sliksvindlere gemmer i dag kun sm√• lagre af slik uden faktura. F√łdevarestyrelsen har i √•r beslaglagt 1,8 ton slik uden faktura
Julehandel Bilka

Salling Group skifter årets julegave ud med rabatter

Medarbejderne f√•r op mod 30 pct. rabat ved k√łb i en af dagligvarekoncernens fysiske butikker eller spisesteder

Mere nyt