Easyfood får flere store kunder

Kolding-virksomheden får bedre fat i markedet for convenienceprodukter.

Easyfood har succes med at have fokus på løsninger til kaffebarer og cafeer. Foto: Easyfood

Fødevarevirksomheden Easyfood i Kolding er en af de store danske succeshistorier inden for den fremadstormende conveniencebranche. Virksomheden får hele tiden bedre fat i markedet for convenienceprodukter, ikke mindst i udlandet.

Væksten kommer ikke mindst fra kæder som Starbucks, McCafé,...

DEL
Forrige artikelPåskefrokosten kan redde forårets salg
Næste artikelNu har Irma fået sin egen strategi
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.