Dragsbæk mærker faldende salg af margarine

Fødevarevirksomheden i Thisted gik i 2016 tilbage i både omsætning og indtjening.

Siden lanceringen i 2002 har Dragsbæk i Thisted haft et stort salg af sit blandingsprodukt. Foto: Dragsbæk

Et faldende forbrug og øget konkurrence er de væsentligste årsager til, at margarineproducenten Dragsbæk i Thisted i 2016 gik tilbage i omsætning.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelØkologien breder sig
Næste artikelMammen øger sit salg af oste
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.