Disruption gavner små producenter

Forbrugernes brug af digitale medier giver små mærkevareproducenter nye muligheder for at skabe opmærksomhed og salg.

Små mærkevareproducenter kan i dag nemt nå ud til mange flere forbrugere via onlineløsninger. Arkivfoto: Mikael Hjuler

Den omfattende disruption inden for detailhandel gavner ikke kun de store aktører på dagligvaremarkedet. Disruption giver de små producenter helt nye muligheder for at komme i kontakt med forbrugerne i et omgang, som ikke tidligere har været muligt.

Små leverandører har traditionelt været...

DEL
Forrige artikelRema 1000 i top på kundeloyalitet
Næste artikelGenerations Ys madvaner – de sociale nomader
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.