Discountkæderne scorer hele væksten

Med en fremgang på knap ti procent i år fortsætter 1400
discountbutikker med at tage større lunser af et stagnerende
dagligvaresalg.
Mens resten af detailhandelen stadig spejder forgæves efter en
vækst i salget, går det igen i år strygende for discountkæderne. Så
strygende, at de...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelCoop vil åbne Kvickly-butik i Viborg
Næste artikelStore besparelser ved at købe fra tilbudsaviser
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.