Discountkæder jagter den perfekte størrelse

De seneste år er europæiske discountbutikker vokset. Men hvad betyder udvidelsen for salg og effektivitet, spørger international detailanalytiker

Foto: Lidl US

Discountbutikkerne ændrer sig i disse år. Ikke alene nærmer de sig mere og mere supermarkedet i indretningen, kæderne udvider også salgsarealet i de enkelte butikker for at få plads til nye varekategorier. Alt sammen i kampen om at vinde markedet og kunderne.

Men er der er grænse for,...

DEL
Forrige artikelCoop åben for samarbejde om statsligt dyrevelfærdsmærke
Næste artikelSallings kontorfolk i praktik i Bilka
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.