Discountkæde vil være mere lokal

Coops discountkæde Fakta vil differentiere sortimentet. En lille gruppe butikschefer har fået øgede frihedsgrader

Foto: Helle-Karin Helstrand

Det går meget bedre i Fakta, lyder det fra kædens direktør Stina Glavind, og nu skal Coops discountkæde styrkes yderligere med en øget arbejdsglæde blandt butikscheferne og en større lokal forankring.

– Kampen om de dygtigste butikschefer er hård. Vi vil være den mest attraktive...

DEL
Forrige artikelNespresso åbner nyt butikskoncept
Næste artikelCoops smertensbarn fortsætter fremgang
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.