Discountkæde er klar til at sætte flere priser ned

I kampen for at øge sin markedsandel har Lidl sat prisen ned på flere end hundrede varer henover sommeren

Indkøbsdirektør i Lidl, Mikko Forsstrøm. Foto: Lidl

Discountkæden Lidl har længe talt om at udvide sin markedsandel via et større butiksnet, nu er den internationale kæde også gået ind i den priskrig, hvor senest Føtex og Coop har kridtet banen op.

Lidl har i al ubemærkethed i løbet af sommeren sat priserne ned på en lang række...

DEL
Forrige artikelLidls app skal kunne meget mere
Næste artikelKunsten at holde på kunderne
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.