Discount kaprer salg for to milliarder

Jo længere krisen varer, jo mere medvind har
discountbutikkerne.
På kun et enkelt år har discountkæderne snuppet to milliarder
kroner i salg fra supermarkeder og varehuse, og 37 pct. af de
penge, som danskerne bruger på dagligvarer, havner nu i
discounternes kasser. Sidste år lå andelen...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelABC Lavpris fordobler lagerkapaciteten
Næste artikelKunderne væltede Kvickly
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.