Den digitale kunde handler fysisk

De fysiske butikker skal bruge de teknologiske løsninger til at kende kunden og blive klogere.

Når butikken får styr på sine data, kan den for alvor sætte kunden i centrum. Arkivfoto: Halle-Karin Helstrand

Den digitale udvikling handler ikke kun om, at forbrugerne køber ind online. Det handler mindst lige så meget om, at data og de digitale løsninger er vejen til en helt ny epoke for de fysiske butikker.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelWalmarts salg runder 3.000 mia kr.
Næste artikelSolidt resultat i jysk lavpriskæde
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.