Den digitale kunde handler fysisk

De fysiske butikker skal bruge de teknologiske l√łsninger til at kende kunden og blive klogere.

Når butikken får styr på sine data, kan den for alvor sætte kunden i centrum. Arkivfoto: Halle-Karin Helstrand

Den digitale udvikling handler ikke kun om, at forbrugerne k√łber ind online. Det handler mindst lige s√• meget om, at data og de digitale l√łsninger er vejen til en helt ny epoke for de fysiske butikker.

Villy Gravengaard er vice president i EG Digital Solutions, der er en af Skandinaviens...

Vil du have det hele med?

Pr√łv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelWalmarts salg runder 3.000 mia kr.
Næste artikelSolidt resultat i jysk lavpriskæde
Henrik Denman
Uddannet som journalist p√• Danmarks Journalisth√łjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, f√łrst som redakt√łr af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist p√• Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.