Digital nærkontakt med kunden

Den franske supermarkedskæde Carrefour tester en ny digital løsning med tablets på indkøbsvognen.

Den franske supermarkedskæde Carrefours nye digitale løsning vil gøre indkøbsturen nemmere for kunden samtidig med at fremhæve de varer, som kunden interesserer sig for og har lyst til at købe. Foto: Deer

Den franske supermarkedskæde Carrefour går nye veje for at forene forbrugernes digitale hverdag med den traditionelle fysiske fødevareforretning.

Carrefour er i gang med et storstilet pilotprojekt, der i første omgang gennemføres i kædens rumænske supermarkeder. Her kan kunderne bruge...

DEL
Forrige artikelTunet Superbrugs sigter efter flere kunder
Næste artikelFakta sparker til discountpriserne
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.