Detailhandlen skal sælge tid og oplevelser

Forbrugerne ændrer indkøbsvaner, og det sætter sig præg på detailhandlens udvikling, fremgår det af en ny bog

Refresh Retail – sådan vinder du i fremtidens retail. Udgives af Retail Institute Scandinavia. Bogen udkommer på detailhandelskonferencen Refresh Retail den 1. februar. Foto: Retail Institute Scandinavia

Hele detailhandlen skal tænke nyt, hvis den skal gøre sig interessant for de nye forbrugere.

Det fastslår forbrugerekspert Dorte Wimmer i en ny bog om forbrugerne i dag, ”Refresh Retail – sådan vinder du i fremtidens retail”.

Bogen er udgivet af Retail Institute Scandinavia. Bogen...

DEL
Forrige artikelEU-lov om unfair samhandel på vej
Næste artikelBevidste forbrugere søger nemme løsninger
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.