Detailhandel kræver digitale løsninger

Europas førende fagmesse for butiksteknologi, EuroCIS, har den digitale kundekontakt som hovedtema

Butikkerne vil tilbyde kunderne mange nye digitale løsninger. Foto: Messe Düsseldorf

Nye trends sætter dagsordenen for morgendagens butikker. To af de afgørende trends i moderne detailhandel er digitale løsninger, der har mobiltelefonen som omdrejningspunkt, og butikkernes og kædernes voksende behov for at kunne udnytte data og lave skarpe analyser, der imødekommer forbrugernes ændrede indkøbsadfærd og øger konkurrencefordelen hos den enkelte detailhandler.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelAmazon sætter gang i digital udvikling
Næste artikelHalvdelen af danskerne tilbereder fortsat middagen fra bunden
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.