Defco får igen røde tal på bundlinjen

Den århusianske pålægs- og charcuterivirksomhed har iværksat initiativer til at skabe bedre resultater.

Defco mærker fortsat en meget hård konkurrence på det danske marked. En række af virksomhedens produkter med for lav indtjening er taget ud af produktionen Arkivfoto: Helle-Karin Helstrand

Pålægsproducenten Defco i Aarhus skuffer igen med røde tal på bundlinjen.

Selskabet satser dog på, at salg af ejendomme og stop for tabsgivende produkter skal hjælpe forretningen og skabe bedre økonomiske resultater.

Defco er en af de betydeligste producenter af pålægs- og...

DEL
Forrige artikel7-Eleven vil sælge varme retter
Næste artikelFremtiden er lige om hjørnet
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.