Danskerne køber flere måltidsløsninger

Ny undersøgelse fra GFK viser, at forbrugerne ofte køber nemme måltider i butikkerne

Foto: Helle-Karin Helstrand

Dagligvarekæderne tilbyder et større udvalg af måltidsløsninger end for blot få år siden, og forbrugerne lægger oftere måltider i indkøbsvognen, der skal lette arbejdet hjemme ved køkkenbordet.

GfK har undersøgt markedet for nemme måltidsløsninger og konkluderer, at forbrugerne...

DEL
Forrige artikelParkeringspladser er millionforretning for Coop
Næste artikelRema 1000 i top på søgeliste
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.