Dansk Supermarked vil sælge flere dagligvarer på nettet

Der skal investeres ca. 2 mia. kr. i år i koncernen. Nye butikker, prisnedsættelser og e-commerce er på programmet

Foto: Dansk Supermarked

I 2017 investerede Dansk Supermarked knap halvanden mia. kr., hvilket var 215 mio. kr. mere end året før. Pengene er bl.a. brugt til at åbne 31 Netto-butikker i tidligere Kiwi-butikker, ligesom der er blevet brugt penge til at lancere onlinebutikken Bilka To Go, der i øjeblikket dækker fire varehuse.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelProducenter skal ekspandere digitalt
Næste artikelDansk Supermarked hæver omsætningen med knap én mia. kr.
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.