Dansk Supermarked gik tilbage i 2014

Foto. Bilka

Man kan ikke beskylde de danske dagligvaregiganter Dansk Supermarked og Coop Danmark for at skilte voldsomt med deres svagere punkter.

Da Dansk Supermarked præsenterede regnskabstal først i maj, fik man solgt budskabet om en begrænset salgsvækst på 200 mio. kr. i 2014, mens adm. direktør...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelCoop slår sig sammen med Meyer
Næste artikelStarbucks åbner ny kaffekrig i de danske storbyer
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.