Dansk Supermarked  finder plads til bløde idealer

Danskerne har mere og mere fokus på etik - også når de  køber ind. Hos Dansk Supermarked handler det om at skabe balance

Foto: Claus Sjödin

 

Diskussioner om dyrevelfærdsmærker skaber splittelse i dagligvarebranchen, og madspild er blevet et konkurrenceparameter. Også for Dansk Supermarked, der ellers er kendt for at være den store koncern, der er allerbedst til ’bare’ at tjene penge.

Koncernen har i de seneste uger haft...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelDe er nye på ledelsesgangen
Næste artikelLeverandører lægger pres på kæder
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.