Dansk storcenter vinder både guld og sølv

Rødovre Centrum ryddede bordet, da shoppingscentrenes prisuddelingen Solal Award blev afholdt

Der var tre guld, en sølv, og en special distinction award til Rødovre Centrum, da shoppingscentrenes Oscar, prisuddelingen ICSC Solal Marketing Awards, blev afholdt i Amsterdam.

Vinderne blev kåret af en jury på 18 markedsføringseksperter fra Europa og Sydafrika, der har bedømt de mange bidrag og udvalgt de mest kreative og gennemførte marketingkampagner.

Rødovre Centrum var oppe mod 216 shoppingcentre fra 22 lande.

– Sidste år vandt vi tre sølv awards, og det var en rekord, som ingen turde håbe på, at vi kunne slå i år. Men det gjorde vi, siger marketingdirektør fra Rødovre Centrum, Charlotte Andersen.

Rødovre Centrum får priserne sammen med reklameburearne We Love Ads og Spasiba.

DEL
Forrige artikelTescos discountkæde bliver meget britisk
Næste artikelFaktas salgsdirektør vinder ærespris
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.