Dagrofa vinder private label-pris

Varer fra både Dansk Supermarked og Dagrofa var i finalen til European Supermarket Magazine-pris

Illustration: Dagrofa

Dagrofas OMHU bearnaise chipotle er netop som det eneste danske produkt blevet kåret som vinder af European Private Label Award 2018.

Saucen vandt i kategorien conveninece.

Blandt finalisterne i denne kategori var også Dansk Supermarked med Levevis Ristede Løg.

Bag prisen står det europæiske European Supermarket Magazine, der har etableret prisen for at vise anerkendelse overfor kædernes innovation og ekspertise i udvikling af produkter.

Detailhandlere i Belgien, Danmark, Finland, Grækenland, Tyskland, Norge og Holland var blandt vinderne, der blev fundet i ti dagligvarekategorier.

Dagrofa var ligeledes i finalen med et rengøringsmiddel i Grøn Balance-serien og med Omhus æblejuice med rabarber.

Dansk Supermarked var i finalen med ØGO branflakes.

DEL
Forrige artikelPret A Manger åbner butikker i København
Næste artikelSalget af “superfood” stiger
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.