Dagrofa lover overskud fra 2019

De økonomiske efterdønninger af Kiwi-lukningen påvirker Dagrofas to næste regnskaber. Fra 2019 er Dagrofa igen en overskudsforretning

Per Thau har været topchef i Dagrofa i fem år Foto: Henrik Frydkjær

Hvis ikke det seneste år har føltes som lidt af en tidsrejse for Dagrofa-topchef Per Thau, så har det i hvert fald været turbulent.

En stor del af koncernens strategi er nærmest vendt på hovedet på et år, med lukningen af Kiwi som det helt afgørende vendepunkt.

Ved Retail Institute...

DEL
Forrige artikelDen sorte fredag blegner
Næste artikelDSK: Butikker får nej til tobakskampagne
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.