Dagrofa klar med sin CSR-strategi

Arbejdet med ansvarlighed skal være mere synligt for købmænd og medarbejdere samtidig med, at indsatsen skal blive mere konkret

Sortimentet hos købmændene skal reflektere de forskellige sider ved ansvarlighed i form af f.eks. økologiske varer, dyrevelfærd, fair trade og miljø mv. Arkivfoto: John Ehbrecht

Dagrofa har arbejdet med ansvarlighed eller bæredygtigt købmandskab i mange år. Nu vil koncernen gøre dette arbejde mere synligt for både købmænd og medarbejdere og for omverdenen, samtidig med at indsatsen for at styrke ansvarlighed bliver mere konkret.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelOpkøb baner vej til markedstoppen
Næste artikelTyske discountere tager føringen i Europa
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.