Dagrofa henter ny marketingchef fra BR

Kim Scheuer Nielsen er ny marketingche for Dagrofa-kæderne Spar og Min Købmand. Foto: Dagrofa

8. august starter 47-årige Kim Scheuer Nielsen som marketingchef for købmandskæderne Spar og Min Købmand.

Det fremgår af en pressemeddelelse fra Dagrofa-koncernen.

Kim Scheuer Nielsen kommer senest fra jobbet som nordisk marketingchef i Top-Toy, der står bag legetøjskæderne BR og Toys “R” Us.

Spar-kæden er for nylig blevet relanceret, og i den forbindelse har også kædens markedsføring fået et løft.

– Jeg er rigtig glad for, at vi nu har fundet den helt rigtige profil til marketingposten hos Spar og Min Købmand. Kim Scheuer Nielsen har en særdeles bred og stærk marketingerfaring fra detailbranchen og er vant til at operere mellem traditionelle analoge kanaler og digitale, siger Christian Higraff, der er marketing- og onlinedirektør i Dagrofas købmandshus.

 

DEL
Forrige artikelKvickly skal sælge for 10 mia.
Næste artikelAalborg får også en døgnåben Netto
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.