Dagrofa har succes med oplevelsesmærker

Dagrofas kunder er vilde med samlemærker, der giver rabat på oplevelser

Rabatkuponerne fra Dagrofa giver op til 60 pct. rabat på oplevelser i resten af 2016. Illustration: Dagrofa/Ulrik Samsøe Figen

Dagrofas ‘Sjov på tur’-kampagne går så godt, at man nu har været nødt til at trykke tre mio. ekstra kuponer. I alt er der, siden kampagnen startede i marts, uddelt over 9.6 mio. rabatkuponer i landets Kiwi, Meny, Min Købmand og Spar-butikker.

– Vores satsning på en ny måde at tænke...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelSmå butikker og varehuse slider med salget
Næste artikelSalg af Fairtrade-varer stiger fortsat
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.