Dagligvarekæder står af Black Friday-ræset

Mens nogle kæder markedsfører Black Friday massivt, nedtoner Coop og flere lavpriskæder årets største udsalgsdag

Arkivfoto: Dansk Handelsblad

Der er markante forskelle på, hvordan aktørerne i dagligvarehandlen håndterer det amerikanske udsalgsfænomen Black Friday.

Hypermarkedskæden Bilka har f.eks. sendt en ren Black Friday-tilbudsavis ud til forbrugerne på 28 sider fordelt på 25 sider med nonfood og tre sider med dagligvarer...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelFremgang for Fynbo Foods
Næste artikelMinister afviser forslag om højere tobaksafgifter
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.