Dagligvarekæder står af Black Friday-ræset

Mens nogle kæder markedsfører Black Friday massivt, nedtoner Coop og flere lavpriskæder årets største udsalgsdag

Black Friday tilbudsaviser dagligvarebutikker nedtoner tilbudene

Der er markante forskelle på, hvordan aktørerne i dagligvarehandlen håndterer det amerikanske udsalgsfænomen Black Friday.

Hypermarkedskæden Bilka har f.eks. sendt en ren Black Friday-tilbudsavis ud til forbrugerne på 28 sider fordelt på 25 sider med nonfood og tre sider med dagligvarer...

DEL
Forrige artikelFremgang for Fynbo Foods
Næste artikelMinister afviser forslag om højere tobaksafgifter
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.