Dagligvarebranchen skal skabe øget værdi

Detailhandlen og leverandørerne skal sammen bage kagen større, siger formanden for Mærkevareleverandørerne, Carsten Wandorf

Formanden for Mærkevareleverandørerne, Carsten Wandorf.

Generelt har der i de seneste mange år ikke været meget at råbe hurra for i dagligvarebranchen. Forbruget har stået i stampe, og det mærker både butikker og leverandører.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelFærre salgselever får kontrakt med en praktikplads
Næste artikelBrexit tvinger Arla til stor spareplan
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.