Dagligvarebranchen skal skabe øget værdi

Detailhandlen og leverandørerne skal sammen bage kagen større, siger formanden for Mærkevareleverandørerne, Carsten Wandorf

Formanden for Mærkevareleverandørerne, Carsten Wandorf.

Generelt har der i de seneste mange år ikke været meget at råbe hurra for i dagligvarebranchen. Forbruget har stået i stampe, og det mærker både butikker og leverandører.

En af de store opgaver for branchens aktører er derfor at gå ind i et tættere samarbejde om at skabe øget værdi....

DEL
Forrige artikelFærre salgselever får kontrakt med en praktikplads
Næste artikelBrexit tvinger Arla til stor spareplan
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.