Dagli’Brugsen på vej med prisfald

Coops nærbutikskæde Dagli’Brugsen vil gøre op med et image som
dyr. Kæden vil styrke sin konkurrencekraft gennem “prisnedsættelser
på prisbillige og strategiske varer”. Det skal ske fra nytår.

Det er forventningen i Dagli’Brugsen, at
lukkelovens bortfald bliver hårdt for de butikker, som...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelFakta i Hammel udvider butikken
Næste artikelRema 1000 er også eksotisk
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.