Dagli’Brugsen melder klar til et kommende lokalopgør

Dagli’- og LokalBrugs-kædens bagland har præsenteret forårets og sommerens aktiviteter for butikslederne. Nu er det op til dem at sætte gang i salget

Jesper K. Andersen, formatdirektø i Dagli'Brugsen Foto: Helle-Karin Helstrand

Med en samlet omsætning på i 2016 ca. 6 mia. kr. inklusive benzin og en stabil markeds-andel er baglandet for Coops lokalbutikker, Dagli’- og LokalBrugserne, klar med forårets og sommerens markedsføringsaktiviteter – og til at sætte gang i lokalopgøret om kunderne i de små samfund med Spar og Min Købmand på den anden banehalvdel.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelFinske Coop sidder på knap halvdelen af markedet
Næste artikelFlere døgnåbne butikker på vej i Netto
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.