Dagli’Brugsen holder skansen – næsten

Coops mest landlige kæde tilpasser priser, sortiment og butikker i et tempo, hvor de fleste kan følge med

Kædedirektør Torben B. Andersen (t.h.) besigtiger en ny butik sammen med uddeler Martin Iversen og slagschef Kjeld Kirkedal Foto: Helle-Karin Helstrand

Mens Coop Danmark som helhed er ved at slippe mange års førertrøje på det hjemlige dagligvaremarked, er der stor forskel på, hvordan de enkelte Coop-kæder klarer sig i markedet.

Dagli’Brugsen med de relativt små butikker og den store udbredelse uden for landets vækstcentre har det efter...

DEL
Forrige artikelFremtiden for Meny i Brande er uvis
Næste artikelNy kædedirektør har fokus på uddelernes hverdag
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.