Coops tilbudsaviser vokser igen

Efter en periode, hvor dagligvarekædernes tilbudsaviser var begyndt at skrumpe, er de i år igen blevet lidt tykkere.

Det fremgår af helt friske tal, som analysevirksomheden iCoCo har lavet for Dansk Handelsblad.

I første halvdel af 2015 har dagligvarekæderne til sammen udsendt 16.067 sider...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelCoop indgår aftale med Gourmet Bornholm
Næste artikelNyt jysk center for fødevareproducenter
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.