Coops nonfood-salg flytter sig til nettet

Møbler og boligartikler er den kategori, der vokser mest på Coop.dk. Portalen oplever en generel, tocifret vækst

Arkivfoto: Helle-Karin Helstrand

Salget af nonfood i Kvickly og SuperBrugsen flytter sig lige så stille over på Coop.dk, hvor salget til gengæld stiger.

– Det er en generel markedstendens, at alt det, der er let at købe på nettet, går bedst via netbutikker. Vores nonfood-salg flytter sig til både til vores egen Coop.dk...

DEL
Forrige artikelKnap hver tredje køber sit tøj i supermarkedet
Næste artikelCd-afspillere og kameraer er ved at være yt
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.