Coop vil bruge en milliard på at vinde markedsandele i år

Coop Danmark skruer nu op for trykket over
for konkurrenterne.

På sit sidste møde i 2011 nikkede Coops
bestyrelse ja til en aggressiv strategiplan, der skal skaffe
Coop-familien både højere omsætning, bedre indtjening og flere
markedsandele i perioden frem til 2015.

Det fremgår af Coops...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelVenstre kommer med Bilka-bøn
Næste artikelEkspert: E-handelens omfang er overdrevet
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.