Coop vælger nyt bureau til corporate branding

Arkivfoto: Helle-Karin Helstand

Det bliver et konsortium bestående af bureauerne Robert/Boisen and Like-minded og RelationshusetGekko, der i fremtiden skal brande dagligvarekoncernen Coops egne mærker.

Dagligvarekoncernen har efter en pitch mellem 5 bureauer og konsortier indgået aftale med de to bureauer, om at stå for...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelRema fortsætter stime af rekorder
Næste artikelNu vælger 300.000 selv tilbudsaviser
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.