Coop tester omnichannel af på møbler

I en butik i butik vil en af Kvickly-kædens varehuse nu have møbler, der ellers kun sælges via Coop.dk

Screendump: Coop.dk

Muligheden for også at se og røre møbler, der ellers kun sælges via nettet på Coop.dk bliver nu en mulighed i Kvickly i Viby.

Bliver testen af fænomenet, der kaldes omnichannel, en succes, skal den rulles ud i yderligere ti butikker i løbet af få måneder.

Det er nordisk moderne møbler, som Coop selv får produceret i serien Living & More.

– Vi tror, der er et kæmpe potentiale, når vi giver kunderne mulighed for at prøve og mærke på varerne, inden de skal købe dem, siger kategorichef Maria Rabade-Lieber, Coop.

I butikken kan man få hjælp til at bestille dem til levering hos en selv – eller man kan prøve møblerne og så senere selv bestille dem hjemmefra, lyder det i en pressemeddelelse fra Coop.