Coop skruer ned for tilbudsblusset

I begyndelsen af året lancerede Coop ”faste lave priser”, der skal erstatte ugentlige tilbud

Foto: Helle-Karin Helstrand Først på året indførte Coop ”faste lave priser” som et nyt koncept.

Det er gået nogle tilbudsuger, siden Coops topchef Peter Høgsted første gang luftede, at han gerne ville afskaffe tilbudsræset i koncernens kæder. Nu ser det ud til, at den strategi begynder at bære frugt.

I begyndelsen af året indførte Coops Kvickly, Dagli’Brugsen og SuperBrugsen...

DEL
Forrige artikelAldi sætter fuld fart på markedsføringen
Næste artikelSalling Group trækker sig fra centerplaner
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.