Coop skærper digital jagt på 2 mio. medlemmer

Markedsleder Coop er ved at etablere et nyt medlems-univers, som skal lokke flere loyale kunder ind

Illustration: Ulrik Samsøe Figen

Snart går Coop Danmark i gang med en hverve-kampagne, der skal bringe den forbrugerejede dagligvaregigant nærmere et ambitiøst mål på to mio. medlemmer ved udgangen af næste år.

I dag er der ca. 1,6 mio., så det kræver en tilgang på hele 400.000 på lidt under to år at indfri det.

Til...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelSkat øger indsatsen mod ulovlig import
Næste artikelMere fokus på madspild på Foodexpo
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.