Coop vil sælge morgenmad og frokost

Coop vil nå flere af de forbrugere, der spiser ude. Det skal ske med en udvidelse af koncernens conveniencekoncept

Arkivfoto: Helle-Karin Helstrand

Knap to år efter, at Coop lancerede sit conveniencekoncept, C-måltidsmarked, skal konceptet udvides fra middagsretter til også at dække forbrugernes behov om morgenen og ved frokosttid.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelDet vidste du ikke om Black Friday
Næste artikelSuperBrugs-direktør varsler ekspansion
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.